Thursday, April 22, 2010

Catatan April

Bulan ni (april) memang aku tak berkesempatan untuk tulis apapun kecuali yang ini la..nak kata sibuk boleh la tahan kan dengan kerja semua. Lagipun nak menulis kat opis selagi kerja tak siap..ermmm taknaklah kan. Kena berintegriti la kan hehehe...cayalah. Hah awal bulan hari tu aku baru menghadiri kursus integriti hahaha..kena la praktikkan, ye dak?

Bukan tak ada cerita/kisah dalam bulan ni, cuma tak tertulis di blog je. Memang ada kisah aku tentang itu, tentang ini, tentang mereka, tentang dia..ada bukan tak ada cuma tak tertulis. Jadi apa kata untuk bulan april aku cuma hidangkan dengan gambar-gambar je untuk korang tengok, nilai, faham sendiri, buat tafsiran, hayati dan apa-apalah. Terpulang kat korang semua sebab aku rasa malas nak tulis. Daripada tak ada langsung entri untuk bulan april kan. Layan jelah walaupun tak best pun. Banyak lagi blog yang best-best kat tepi tu..hampir setiap hari ada saja entri baru. Tahniahlah untuk mereka.

Sekarang ni aku tengah curi-curi masa stadi untuk exam. Minggu depan sampai hujung bulan ada PTK. Jadi kalau aku tak tulis entri ni sekarang maka untuk bulan april akan terloponglah. Harap dapatlah aku cedok dan pergunakan sedikit-sebanyak ilmu pekerjaan ni untuk kemudahan dalam peperiksaan nanti..insyaAllah. Esok dan lusa pun ada kursus juga..kursus nak berumahtangga la hakhakhak. Selebihnya banyak hal berkaitan kerja..banyak berada di daerah-daerah dan garisan sempadan negara. Tak perlulah aku cerita atau buat entri..semua tu rahsia. Tak perlu tahu.

Apa kabar agaknya member aku bro Hadi hahaha..itu lagi satu contoh, bila dalam situasi kerja yang memerlukan komitmen masa dan tumpuan lebih..maka lengang dan lesulah blog dia. Sabar bro, yang penting buat kita menang. Aku dah bermuntah bernanah dah dulu, tapi tewas. Harap ko boleh membawa kemenangan.

Moshuchi Kata : Semoga Mei mendatang lebih meriah hehe...

3 comments:

Hasina Terebuzzu said...

hahaha.. gudluck PTK!!!

Al Hadi said...

aku dah berapa kali muntah kat sini. dah x peduli menang atau kalah.

Encik Moshuchi said...

tq ina...aku taknak berharap apa2 cuma nak LULUS je..cukup sekali je amik..sebab aku datang tanpa persediaan rapi...huhuhu

hadi - hahahaha..akhirnya berbaloi jugak muntah hang tu, bendera 'biru gelap' dikibarkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.