Friday, August 26, 2011

Salam Aidilfitri 1432

hari ni masih bekerja. rasa rugi plak kalau ambil cuti walaupun hati nak balik awal ke kampung.
di pejabat pun dah lengang, kebanyakan staf semuanya dah cabut balik kampung masing-masing.

tahun ni balik beraya di kuala rompin, pahang sepenuhnya. giliran suami lah dulu kan hehehe. tahun depan barulah beraya di jitra plak sepenuhnya. begitulah hidup, dulu lain sekarang lain dulu bujang sekarang dah kawen. hehehe macam lagu dato' s.m salim.

tapi walaupun begitu, dalam bulan ramadhan balik juga ke jitra sebagai pra-aidilfitri, berbuka puasa bersama keluarga sebagai mengimbangi kedua-duanya. jika tahun depan beraya di jitra sepenuhnya, dalam bulan ramadhan tu akan balik ke kuala rompin untuk pra-aidilfitri. begitulah kisahnya dan persetujuan yang telah dicapai.

di kesempatan ini aku menghulurkan tangan memohon kemaafan kepada semua rakan-rakan blogger di atas ketelanjuran perbuatan/perkataan yang mungkin menyinggung anda semua seandainya ada, jika tiada pun maafkanlah juga. sebagai manusia biasa ni kita tak terlepas dari membuat kesilapan. aku mohon maaf atas segala-galanya ya.

semoga aidilfitri tahun ini memberikan sejuta rahmat dan kegembiraan kepada kita semua. kepada semua yang akan balik ke kampung jauh dan dekat, berhati-hatilah di jalan raya. patuhi undang-undang insyaAllah semuanya akan selamat.

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin.
dari aku dan isteri.

moshuchi kata : dah terbayang-bayang dah ketupat daun palas tu..ermmm

1 comment:

IkraamSuarez said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Merdeka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.