Thursday, September 15, 2011

Bali Aku Datang

bali. tunggu aku datang hujung minggu ni. ada orang cakap kau best, patut pegi. ada orang cakap kau tak berapa best sangat. takpa aku tetap akan pergi juga. nanti barulah aku sendiri yang bagi pandangan tentang kau; best ke tak best.

oasis hotel kuta pulak, kau tunggu ya. aku nak datang menginap di situ. kau pun nampak best dan cantik je menerusi gambar. apapun kita berjumpa nanti, barulah aku boleh kenal kau macam mana.


aku dan isteri akan ke bali sempena menyambut ulangtahun perkahwinan kami yang pertama, merangkap bercuti berbulan madu hehehe. sebagai permulaan, bali kira okeylah. tahun-tahun mendatang ke tempat lain pulak.

apa-apa pun balik dari bali nanti aku ceritakan lagi pengalaman di sana.

moshuchi kata : limau bali rasanya manis-manis pahit...tak suka sangat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.