Friday, June 13, 2008

Agak Lama Tak Menulis

Memang agak lama tak menulis dalam blog aku ni. Sejak tidak berkhidmat lagi di MKN Perlis sebab berkursus di INTAN ni, memang banyak yang tertinggal. Kalau dulu komputer depan mata saja dan bila ada masa terluang, laju tangan menaip kata-kata.

Sekarang di sini (INTAN) memang susah nak buat macam tu. Sebab utama tidak banyak masa yang terluang dan juga kemudahan komputer terbatas. Senang cerita aku tak ada komputer riba lagi. Di INTAN pun ada kemudahan komputer disediakan, tapi macam kawan-kawan cakaplah "...pusat komputer tu macam rumah pelacuran, komputer adalah para pelacurnya yang sentiasa dicucuk yang di dalamnya penuh dengan segala macam virus..."

Buat masa sekarang memang susahlah sikit untuk aku berkata-kata dan menghiaskan ruangan blog ni. Tak apalah. InsyaAllah ada rezeki lebih lepas ni, nak juga 'tangkap' komputer riba satu. Banyak kegunaannya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.