Thursday, September 02, 2010

Pertunangan Shukor & Faizah

Sedar tak sedar sebenarnya dalam tempoh ini, aku adalah tunangan orang yang juga berdarah manis (kata orang tua-tua). 5 Jun 2010 adalah tarikhnya. Juga merupakan tarikh lahir aku (cuti umum juga - birthday YDPAgong hehehe).

Majlis (status) ini memang agak sedikit tertutup. Hanya sebilangan rakan sahaja yang mengetahui mengenainya. Sengaja tidak diumumkan, kerana hari perkahwinan akan tiba juga nanti.

Kami bertunang tidak lama, hanya 3 bulan saja. Bagi aku itulah tempoh terbaik, buat apa nak lama-lama. Perkahwinan mulanya dicadangkan pada 25 September 2010 iaitu pada hari lahir si dia, tetapi atas sebab-sebab tertentu dipilih 18 September 2010. Terima kasih untuk itu sayang.

Menariknya, hantaran-hantaran pertunangan kami berdua yang buat sendiri. Termasuk juga pelamin mini untuk pertunangan. Terima kasih kepada Ara kerana 'memberi' ilham/idea untuk aku menyiapkan pelamin tersebut. Ermm boleh tahan, lepas ni boleh buka kedai/butik pengantin hahaha. Terima kasih juga kepada Fio di atas ketikan-ketikan foto semasa majlis.

Moshuchi Kata : Akan bermulalah fasa baru kehidupan...

6 comments:

Resm A. said...

congrats bro...insya allah aku akan pergi kenduri ko kat pahang tu nanti...

marmalade said...

cun gileeeeeeee gambar last tuh!
sungguh p.ramleeeeeee! hahahahahaha.
tahniah bang :)

Hasina Terebuzzu said...

peh.. tak tahan...sempat posing kt sawah lagi tuh...

Al Hadi said...

Alhamdulillah...

Encik Moshuchi said...

akmal - wahh nak pi pahang ka...cayalahh

yati - hehehe cuma tak setampan dia je :p

ina - kat kedah, apa lagi kalau bukan padi...kat pahang nanti bleh la posing kat pantai plak hehehe

hadi - datang bro..jgn tak

IkraamSuarez said...

Salam Aidilfitri!!! jemput beraya ke rumahku di Sungai Petani, Kedah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.