Tuesday, September 28, 2010

Hari Besar - Perkahwinan Aku


Hari perkahwinan / kenduri / persandingan aku dan isteri tercinta, Noor Faizah Mansor pada 18 September 2010 / Sabtu lepas. Terima kasih kepada semua yang hadir.

Puas juga nak pilih baju kahwin, banyak yang tak sesuai..maklumlah kan hehehe. Aku je bukan dia. Dia pakai je baju / warna apa pun, semuanya masuk dan cantik. Aku ni je hehehe. Tapi maroon pun cantik jugak kan? Hehehe..kira 'masuk' la tu.

Semoga perkahwinan ini kekal sehingga ke akhir hayat kami berdua. Amin.

Moshuchi Kata : di Rompin plak lepas ni...

3 comments:

Resm A. said...

congrats bro...
doakan aku pula ikut jejak langkah korang nieh...
hehehe...

Encik Moshuchi said...

aahh..tahun depan mesti turn ko plak mal..insyaallah.

Mr.Ein said...

Tahniah bro.. semoga berkekalan seumur hidup ..InsyaAllah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.