Sunday, January 02, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

selamat datang tahun 2011. bergenjak lagi tahun nampaknya. bermakna usia juga akan bergenjak apabila bulannya tiba.

bila tahun baru, semua bercakap pasal azam baru dan segalanya yang baru (nak tinggal yang lama). boleh ke? apapun setiap orang ada azam masing-masing. paling 'koman' pun mesti ada satu azam baru sempena tahun baru. tak kisahlah walaupun azam tu akan pudar atau hilang sementara januari 2011 masih berbaki. hak masing-masing.

aku? aku juga ada azam baru. maklumlah sekarang ni aku bukan lagi bujang, bukan lagi seorang-seorang, bukan lagi boleh membuat keputusan seorang diri. aku sekarang seorang suami, ada tanggungjawab terhadap isteri dan rumahtangga, terhadap masa depan berkeluarga..pasti ada azam berhubung dengannya sempena tahun baru ni.

semoga tahun baru 2011 ini membawa banyak kejayaan, tuah, rezeki, rahmat kepada aku. kepada kerjaya dan juga kehidupan. kepada korang semua juga.

selamat tahun baru 2011.

moshuchi kata : zaman-zaman main bola dulu, suka jersi nombor 11....

2 comments:

papaYA said...

Selamat Tahun Baru Shuko.. :)

Encik Moshuchi said...

tima kasih yaya...
selamat tahun baru juga utk ko ngan wan...bahagia selalu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.