Wednesday, September 02, 2009

Ogos Yang Sibuk Tapi Agak Lembap

Bulan Ogos memang agak sibuk dengan itu ini. Samada melibatkan hal-hal berkaitan kerja; mesyuarat, seminar, outstation dan sebagainya. Juga hal-hal personal yang memenuhi jadual. Bulan Ogos saja 3 kali aku ke Langkawi kerana urusan kerja. Itu pun ada juga yang dipertanggungjawabkan kepada pegawai lain, kalau tak aku juga yang kena. Pening kepala dibuatnya asyik dibuai ombak untuk ke sana. Apapun tak mengapa, itu kerja dan tanggungjawab kepada negara. Ingat, 'Berkhidmat Untuk Negara'.

Bulan Ogos juga adalah bulan yang sangat lembap. Hanya 5 entri saja yang mengisi bulan Ogos. Rasa macam tak syok je kan. Peristiwanya banyak, ceritanya banyak cuma masa untuk menceritakannya itu yang tak banyak. Itulah kaitannya bulan Ogos yang sibuk dan lembap. Bagaimanapun, hal-hal yang berlaku dalam bulan Ogos akan dipaparkan dalam September jika berkesempatan. Jika berkesempatanlah kan kerana September yang sweet juga boleh menjadi seperti Ogos.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.