Monday, September 14, 2009

Tunggu Dan Lihat

Bila kaki melangkah masuk ke ruang legar/lobi Suria KLCC, kagum melihat sebuah rumah tradisional Melayu tersergam indah. Hati juga berbangga apabila karya kartunis besar negara, Dato' Lat diabadikan sebagai latar untuk promosi sempena menyambut Hari Raya Aidilfitri nanti. Ia menggambarkan suasana sibuk membuat persiapan di sebuah rumah menjelang hari raya. Apa pun hanya itu sahaja yang ada. Begitu juga ketika kaki sempat ke Mid Valley, ruang legarnya juga berkonsepkan yang sama namun jauh lebih suram berbanding di KLCC. Tetapi karya Dato' Lat tidak digunapakai seperti di KLCC. Pasti anda semua akan perasan jika berkunjung ke sana.

Kita tunggu dan lihat sajalah, apakah pula yang akan berlaku apabila menjelangnya musim perayaan Hari Krismas atau Tahun Baru Cina nanti. Tunggu dan lihat sajalah nanti, selepas itu kita kembali berkomen.

Biar saya tolong makcik kacau dodol ya...hehehe

Kita tunggu dan lihat sajalah nanti bagaimana.

3 comments:

Al Hadi said...

Bagus topik kau ni. Aku nak ulas kat blog aku.

Encik Moshuchi said...

ooo..ulas la kat sini juga.

Al Hadi said...

malas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.