Monday, November 09, 2009

Aku Di Bella Vista

1. Dari 4 hingga 7 November lepas, aku ke Langkawi lagi. Kali ini mengikuti Kursus Pembangunan Kumpulan dan Kepimpinan yang diadakan di Hotel Bella Vista, hotel ala-ala istana lama Eropah. Ok juga lepak di hotel ni. Dapat mengadap laut yang cantik, tapi ia tak punya pantai berpasir. Nak mandi di pantai memang tak berapa sesuai. Jadi kolam renang tepi pantai itulah sasarannya.

2. Ermm akhirnya cukup juga jumlah kursus/latihan aku untuk tahun ni, lebih lagi pulak tu 2 hari hehe. Alhamdulillah. Antara modul kursus ialah Pemikiran Kreatif dan Inovatif, Kerja Sebagai Ibadah, Siapakah Anda Dalam Organisasi?, Mengenali Potensi Diri dan Peranan & Fungsi MKN (topik khas). Di masa yang lain aku akan kongsikan dengan korang semua. Malas nak tulis panjang-panjang entri ni.

3. Malam ketiga aku di Langkawi, sedang enak melayan Astro kat bilik hotel, mesej masuk..hujan lebat, 3 pusat pemindahan dah dibuka di Padang Terap... Allamak, kat Langkawi ni tak hujan pun. Ermm aku dah dapat agak apa yang sedang menanti bila balik ke tanah besar nanti.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.