Wednesday, November 18, 2009

Diulik Puteri

Sekarang ni, hujan renyai-renyai di luar. Aku di bilik PM. Acer nya jugalah aku rampas dan tekan-tekankan untuk siapkan entri ni. Kami diulik puteri di sini. Oh bestnya. Masih tinggal dua hari untuk selesaikan kursus penting ni. Sabar sajalah. Demi masa depan dan keselamatan negara. Uppsss...abaikan.

Aku di Puteri Resort, Air Keroh Melaka kerana menghadiri satu kursus penting. Keadaan banjir di Kedah yang masih belum pulih-pulih juga merisaukan aku. Di sana tanggungjawab di sini juga tanggungjawab. Jadi, sepanjang berada di sini, entri-entri baru mungkin terlewat untuk keluar. Nanti PM kejar aku pulak sebab asyik membelai-belai Acer dia.

Habis kursus ni aku akan ke Sungai Besi pulak untuk melihat gagahnya Kapten Harry berjalan sambil memberi hormat. Mak ayah dan sedikit keluarga dari bumi Pahang juga akan sampai nanti untuk upacara tersebut. Mesti gugup 'tak sangga' ayah bila duduk semeja dengan Panglima Tentera Darat nanti. Aku tak tahu. Semuanya Kapten Harry yang punya pasal.

Tapi seronoknya juga bila dapat bersama dengan si dia, puteri hati. Dalam kesibukan masing-masing, masa yang terluang haruslah diisi sepenuhnya. Untuk entri seterusnya, jumpa lagi di Alor Setar nanti.

3 comments:

cik gObu said...

yer2 i tao i nie puteri hati u no.2 muahahahaha

p.s babe..jgn jelesssss

Al Hadi said...

ko ni belai-belai Acer aku. nanti aku nak belai Canon kau :D

j.e.j.a.r.i. said...

diulik necklace..hmmmm


Cik Gobu - takde hal..sebab aku tetap no.1 dow..hahahahah!
p.s : ko yg makin jelessss ni :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.