Thursday, July 22, 2010

Musim Baru

Musim baru Liga Perdana Inggeris (EPL) 2010/2011 akan bermula tak lama lagi. Nampaknya pasukan kegemaran aku dah bertukar penaja untuk musim baru nanti. Harapnya saingan musim baru nanti lebih sengit dengan kehadiran pemain-pemain baru dalam pasukan dan piala kejuaraan kembali ke Old Trafford semula.

Moshuchi Kata : Nak pi Padang Besar beli jersi ni hehehe...

2 comments:

Khairul Amri Ishak said...

aku nk g tgk dulu jersi ni,
kalau rs mcm lawa
baru beli....hehe

Mr. Moshuchi said...

aku dah tengok yg ori..ermmm tak la lawa sangat beb..
tp tak tau la kalau 'siam made' bleh 'cantikkan' dia hahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.