Friday, October 30, 2009

Meratah Ikan Di Bangsar

1. Sejak sekian lama, dapat juga lepak-lepak dengan Hayati dan Frankie. Maklumlah jarak memisahkan. Apabila ada kesempatan ke Kuala Lumpur, akan cari kesempatan lepak bersama. Lagipun dah lama ingin berjumpa Hayati, sebab ingin mengambil 'duit' negara-negara luar hehehe..dan hadiah yang dibeli dari kota Manila. Terima kasih untuk itu semua.

2. Malam tu lepak di Bangsar Village. Nak makan ikan pula hajat hati bersama. Kedai apa ntah namanya. Meratahlah ikan malam tu. Frankie pulun sakan. Aku pula habiskan separuh je, dah tak boleh masuk dah. Ikan "Solomon' tu aku rasa macam ikan talapia liar je sebabnya ada bau-bau paya hehehe. Tapi okay la sekali-sekala makan.

3. Banyak juga yang dibualkan. Rancak. Banyak topik yang disentuh. Seronok. Namun akan lebih rancak jika brother Hadi ada bersama. Tak mengapalah. Dia tak dapat datang. Mungkin sibuk buat persediaan ke Beijing. Terbang ke Beijing dengan hati yang kurang berbunga nampak gayanya. Sabarlah bro. Tapi sebelum tu aku dah lepak dengan dia bersama MyLovelyFingers.

Hayati, aku dan Frankie setelah selesai meratah ikan dalam kuali.

2 comments:

j.e.j.a.r.i. said...

dia sibuk meratah ikan sampai terlupa..
kita sibuk 'mengeluarkan peluh' tapi tetap ingat

Encik Moshuchi said...

blueekkk...hihi
ingat la, mana bleh tak ingat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.