Thursday, September 27, 2012

Nazmi Faiz Dalam Game FIFA13


Malaysia Boleh. Satu lagi pencapaian anak muda Malaysia. Nazmi Faiz bukan sahaja telah mencipta nama sebagai pemain negara pertama bermain dalam liga bolasepak profesional Portugal, malah baru-baru ini beliau telah didigitalkan secara teliti dalam permainan bolasepak maya popular EA Sport FIFA 13. Kini kita boleh berbangga kerana kita semua boleh merasai pengalaman menjadi Nazmi Faiz sendiri bermain untuk FC Beira Mar di Liga Eropah. 

Kepada kaki-kaki game bola yang biasa bermain permainan EA Sport FIFA ini, tentu kita tahu bahawa kita boleh menjadikan seseorang pemain dan pasukannya itu sebagai juara liga, juara dunia malah pemain terbaik melalui  kepakaran kita masing-masing. Jom kita jadikan anak Malaysia sebagai pemain bolasepak terbaik dunia walaupun hanya di dalam maya.


Moshuchi Kata : Berkenan dengan jersi SC Biera-Mar tu...cantik.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.