Tuesday, April 21, 2009

Jawapan Tertunggak...TAG

20 Mac 2009 lalu seseorang telah tag aku..ermm pasal gambar dan jawab itu ini. Tak kisahlah, aku sangat-sangat menghargainya sebab sebelum ni aku tak pernah ditag oleh sesiapa. Tapi aku kecewakan dia sebab baru hari ni nak menjawab..maaflah ye.

Aku dikehendaki melampirkan gambar yang aku paling suka dan menghuraikannya. Okay..inilah gambarnya hehehe.


Inilah gambar paling aku suka (semua gambar aku suka sebenarnya hehehe). Gambar ni dirakam ketika Modul PTD Unggul di INTIM, Kemaman pada Februari 2007. Mereka semua adalah sebahagian ahli Kumpulan 2..kumpulan aku la tu.

Kenapa aku suka gambar ni? Tu..tengok tu budak yang melutut kat tengah-tengah tu..macam mengada je. Muka pun macam budak 17 tahun je (padahal 27 tahun masa tu) kehkehkeh.

Jadi, itulah gambar paling aku suka. Terjawab sudah. Ermm aku rasa takmau tag sapa-sapa la. Boleh ke? Boleh la eh.

3 comments:

Al Hadi said...

Hahahhaa.. apahal mcm budak Sindrom Down je kau?

marmalade said...

still, saya tidak kenal sape hilmi ketika itu. heheheh. tapi gile macam bapok.

bapok di pattaya. hahahah.

Encik Moshuchi said...

Hadi - biar sindrom down tapi nampak KaCaK..jangan "ko ni nampak cerdik tapi sindrom down" hahaha ingat lagi tak?

hayati - tapi masa tu hilmi ada perasan hayati hehe..bapok pun bapok la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.