Thursday, April 23, 2009

Pesta Mandi Buih Mat Bangla

Waktu kejadian
Kira-kira jam 6.20 petang. Sewaktu aku pulang dari ofis, ternampak kelibat sekumpulan Mat Bangla sedang berpesta. Aku singgah.

Tempat Kejadian
Di sebuah premis terbuka dengan keluasan kira-kira 70 kaki persegi di Jalan Langgar - Alor Setar.

Jumlah Pengunjung
Orang ramai/awam yang terlibat adalah seramai 12 orang termasuk aku manakala kumpulan Mat Bangla seramai 8 orang (semuanya lelaki).

Aktiviti
Mat Bangla - memandikan k***t* dengan buih, menggosok dan mengurut bumper, menyental, membersih, menjilat habuk dengan vakum dan banyak lagilah.
Orang ramai/awam - hanya melihat saja dan ada yang terkangkang, tertido dan bersabar menunggu giliran mendapat service.

* Aku pun terlibat sama.

5 comments:

Al Hadi said...

cis! aku ingatkan ko mandikan bangla tu.

ko memang sick!

j.e.j.a.r.i. said...

hakhakhak!!

Encik Moshuchi said...

PM - aku nak mandi buih ngan ko.
Jejari - tak bleh join..

Al Hadi said...

Aku nak mandi buih dgn jejari...

Encik Moshuchi said...

PM - nanti ko kena sula dengan jejari pakai buluh runcing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.