Monday, April 13, 2009

Kembali...

Aku kembali...

Kembali selepas lama tak mengadap blog ni, menulis sesuatu dan berkongsi sesuatu. Selepas 8hb. April...aku cuma sekadar membelek-belek dan membaca blog-blog korang, tapi aku sendiri belum ada mood nak menulis..rasa seperti tak tahu menulis dan tak tahu nak bercerita.

Kepala masih bengong-bengong dengan tugasan yang baru selesai..tugasan yang menuntut batang tubuh, biji mata dan kepala otak bekerja dalam suasana tegang dan menyongsang. Tak perlulah korang tahu semua tu.

Tapi bila buka blog Hadi senak perut aku asyik tergelak dan tersenyum. Well done Brokos (Brother Sickos) hehe...

2 comments:

Pengejar Masa said...

Hahahhaa... tegang batang ye kau kerja kat Bukit tu. Harap2 bukan bukit Siam la

Blog aku sentiasa terbuka utk kau baca & gelak. Aku kan penghibur...

Panglima Hilmi said...

ye..batang berjaya dikerjakan tapi bukit orang lain plak yang kerjakan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.