Tuesday, April 21, 2009

Tak Puas Hati Dengan Aku

Memang tak puas hati, sepatutnya entri ni dulu tersiar sebelum Perihal Kencing tu..camne ntah bleh silap teknikal, hampehh.

Ramai orang (ramai ke?) yang tak puas hati ngan aku kebelakangan ni. Alaa dah tu nak buat camne, nak puaskan hati semua orang memang susah.

1) Beberapa teman rapat tak puas hati sebab blog aku tak diupdate selepas Entri Terakhir...sori la, aku sibuk dan takde mood la nak menulis. Ohh korang rindu kat aku eh? Kehkehkeh...

2) Beberapa orang staff aku yang "Alaa Encik Shuko ni...(yang pompuan la)" selepas aku 'bambu' dorang dalam mesyuarat pengurusan dan kewangan jabatan. Hahh main-main lagi..hehehe demi kebaikkan.

3) Pakcik aku yang "Amboii hang ni sibukkk memanjang" bila asyik dia je yang kena jenguk Tok aku selepas Tokwan 'takdak'. Alaa rileks la Pakcik..tu pun nak berkira. Aku dan Tok saling memahami..cehh hehehe.

4) Aku sendiri yang tak puas hati dengan diri aku bilamana kadang-kadang aku lemah dan tidak berdaya kerana melakukan perkara-perkara yang tidak sepatutnya (tapi aku gembira).

Hahh..nape, masih tak puas hati ngan aku???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.