Sunday, July 05, 2009

Layan Notting Hill Kat Ofis

Hari ini, Ahad. Aku bekerja dan korang kebanyakkannya bercuti, lepak-lepak kat rumah, santai, keluar jalan-jalan. Takpelah. Tapi hari ni seronok juga sebab dapat layan filem favourite aku hehe..Notting Hill. Tak sangka plak TV2 tayangkan cerita ni pukul 3.00 petang tadi. Aku pun kat ofis tadi layanlah. Semua kerja aku petang tadi tetap berjalan macam biasa, cumanya ia dilakukan di bilik sumber hehehe..bilik di mana TV ofis aku berada. Ermm seronok sangat layan, maklumlah agak lama tak tengok balik. Pasti ada antara korang yang tengok kan? Macam mana, betul tak pendapat aku tentang filem ni (rujuk entri 10 Filem Kegemaran Aku)..best kan? Kalau tak setuju, lantak koranglah. Aku suka tengok watak Spike. Sangat kelakar dan gila-gila. Tapi dia seorang kawan yang baik.

Babak yang sangat menyentuh hati. Antara dialog "...walaupun terkenal, saya tetap seorang perempuan..berdiri di hadapan seorang lelaki..minta diri untuk dicintai". Ermm camtu la lebih kurang.


Happy Ending akhirnya.


Hahaha...Spike, sangat kelakar. Busuk, comot, stail baju singkat nampak perut..hehehe

Gila dan romantik. Pakai baju ni nak pegi dating hehehe. Yeahhh..aku setuju. You're the most beautiful women in the world.


"Errrr..i'm just checking" Hahaha...kelakar la mamat ni.


Spike yang sebenar.



The Travel Book Co., antara latar dalam filem ini. Ia menjadi terkenal selepas filem Notting Hill.

4 comments:

marmalade said...

"im just a girl. standing in front of a boy. asking him to love her."

yeah. antara dialog yang best dari filem nih =)

suka benar tiru yati ye. lagu mj la. even bentuk mp3 pun ikut yati, apa cite nih? =p

IkraamSuarez said...

ikut-ikutan...ooo~~

Al Hadi said...

"im just a guy. standing in front of me is a girl asking me to love her."


and then i make love to her. repeatedly.

Encik Moshuchi said...

sis m - mana ada ikut, kebetulan je..

ik - ikut-ikutan, senggol-senggolan..hehehe

pm - ye la tu..who's that girl bro (mengada)?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.