Sunday, July 05, 2009

Siot La Mamat Ni

Siot betul. Memalukan. Mencemarkan imej Islam dan Melayu. Dah tua tapi kaki ekor. Muka tak tahu malu. Aduuhh..ada juga manusia bahalolll macam ni.

Manusia itu tidak sempurna, betul. Adakah ini juga dikategorikan sebagai tidak sempurna? Tak sempurnakah akal dan fikiran dia? Kesian. Tapi macam s**l.

10 comments:

IkraamTorres said...

dah la pakai bj melayu bersampin...kompom ari jumaat n pegawai kerajaan.....

Pengejar Masa said...

jahanam. apsal hitamkan mata dia? expose je!

marmalade said...

dia silap masuk kedai kuttttt. hahahahahahaha

Naz said...

ni kat mana ni? hampess tul

Khairul Amri Ishak said...

so shocking..
maybe he from jabatan agama just checking others muslim queue in 'ekor'ing...

hehe,hehe..

frankie said...

aku suke org cani..tak malu...utk ke neraka..hahahahah

Badrulhafiz Hj. Sulaiman said...

aku rasa dia tanya jalan nak gi masjid terdekat..

fie said...

nampak smart tapi bangang.

Panglima Hilmi said...

ya aku setuju setiap komen korang..
apa nak jadi la kan, terang-terangan memalukan.

j.e.j.a.r.i. said...

suka komen frankie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.