Saturday, July 25, 2009

Sorry Moshuchi Kata

Agak lama aku tak update blog ni. Sepanjang Julai ni tak banyak waktu di pejabat. Bermula 7 & 8 haribulan aku berada di ibupejabat di Putrajaya atas beberapa urusan rasmi dan penting. Kemudian pada 13 & 14 haribulan ada lagi urusan penting lain tetapi masih juga di ibupejabat di bangunan berkubah hijau tepi tasik tu. Manakala waktu-waktu senggang di antaranya aku ambil cuti rehat.

Tak bercuti ke mana-mana pun. Cuma berpusing sekitar Kuala Lumpur sahaja bersama kekasih hati. Perancangan awal nak ke Bandaraya Bersejarah Melaka terbantut atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. Lain kali sajalah. Hampir dua minggu aku di Kuala Lumpur dan setiap masa dikhaskan bersamanya. Inilah masa yang boleh 'curi-curi' untuk bersama. Namun kini aku kembali merinduinya.

Kat KL hari tu boleh je nak update blog, kat cc atau kat kedai-kedai yg ada wifi. Tapi aku je malas, rasa macam tak selesa plak. Sori ya Moshuchi Kata.

6 comments:

IkraamTorres said...

amatlah rugi tidak ke melaka bandaraya warisan dunia

Panglima Hilmi said...

yelah bro...takpe2, di lain masa pasti akan tiba jua.

Pengejar Masa said...

rugi! rugi! rugi!

j.e.j.a.r.i. said...

hurmmmm..kerugian berganda!!
*sigh*

Panglima Hilmi said...

Lepas ni bleh pegi la...

Anonymous said...

agak keciwi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.