Tuesday, June 05, 2012

Aku Sudah 32

Hari ini genap usia aku 32 tahun. Dah tua kan?

Alhamdulillah, syukur kerana masih dipanjangkan umur olehNya. Bila pula Dia nak ambil semula, aku tak tahu..tiada siapa pun yang tahu.

Setiap tahun, aku tidak mengharapkan apa-apa hadiah pun dari sesiapa pun, termasuklah dari isteri tercinta. Kalau ada yang ingat, adalah. Kalau tak ada, aku tak pernah kisah pun.

Tapi tahun ini, ada hadiah yang sangat bermakna akan aku dapat. InsyaAllah dalam sebulan lebih lagi aku akan menjadi seorang bapa. Seorang anak..itulah hadiah terbaik dan terbesar tahun ini, yang dianugerahkan olehNya.

Terima kasih juga kepada isteri. I love you.

Moshuchi Kata : ..saya sayang emak saya, dialah hadiah saya.

2 comments:

ara said...

Happy birthday shuko!

Hehe. Tahun ni celebrate dengan isteri, tahun depan ngan baby pulak. =)

Encik Moshuchi said...

tima kasih ara,
insyaAllah pertengahan bulan depan dapatlah baby..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.