Tuesday, June 26, 2012

Super GT 2012 : Sempat Berjumpa Jaguh Dunia Zulfahmi Khairuddin


Tak sangka..ketika mata asyik melayan kereta-kereta dan motor-motor (usha model pun ada gak sikit2 hahaha..) semasa Affin Bank Motorshow 2012 tu, berjumpa pula dengan jaguh motorsikal negara kita yang semakin meningkat maju ni..si Zulfahmi Khairuddin. Terkejut juga dia pun ada kat sini. Apa lagi, kasi 'tangkap' itu gambar satu kali la.

Aku memang minat (bangga) la dengan si Zulfahmi ni, dia buat masa ini adalah pelumba terbaik negara dalam ranking sukan permotoran (motorsikal) paling berprestij dunia iaitu MotoGP. Prestasi dia pun semakin meningkat dan berharap tak lama lagi akan menaiki podium. Tak sabar juga nak berjumpa dengan dia di perlumbaan MotoGP 2012 di Sepang bulan Oktober nanti.

Okey buat Zulfahmi, selamat maju jaya. Kecik je budak ni rupanya hehehe.

Moshuchi Kata : Motor dia je yang real, Zulfahmi tak real..sebab tu cuma playwood "Zulfahmi playwood promotion" hehehehe...

1 comment:

ejaiphoto said...

selamat tahun baru....selamat alam persekolahan....maju untuk sukan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.