Monday, February 23, 2009

Mr. Pinky

Hari ni aku pakai baju kemeja warna pink ke pejabat. Sebenarnya pink bukanlah warna kegemaran aku. Tapi entah macam mana aku boleh terbeli baju kemeja warna pink selain mempunyai sehelai kemeja-T juga warna pink. Entah bila aku beli, aku pun tak ingat..tu pun jarang pakai.


Tapi apa yang aku perasan, bila pakai baju warna pink ni, rasa macam ramai sangat orang yang asyik perhati dan tentunya dalam kepala diorang tu bermacam-macam yang diperkatakan. Tengahari tadi aku pergi makan, banyak mata yang memandang terutama yang perempuan.

Perempuan memang sangat suka warna pink ke? Rasanya macam tu la kan...

Apa rasa pelikkah lelaki memakai baju pink?

Pernah juga terbaca yang mengatakan lelaki yang pakai baju pink nampak seksi..cehh betul ke?



Tak kisahlah apapun, warna pink bukan warna kesukaan aku tapi tak salah sekali-sekala pakai baju pink..ramai pulak yang bagi perhatian hehehe..

Atau mungkin juga pink dan coklat pekat adalah kombinasi yang ideal..ermmmm

6 comments:

marmalade said...

yati tak suka pink. kerana pink sentiasa disinonimkan dengan perempuan. so yati kan pelik, tak suka benda yang sama. bosan ah.

di uk, kebanyakan jejaka korporat akan memakai kemeja pink atau light purple, with dark suits and diaorang memang nampak sangat macho dan sungguh kelelakian. masyukkkkk!

tapi ada juga yang gay. hahahahahah.

Encik Moshuchi said...

ya, pink nampak sangat spt sangat baik, manja dan keanak-anakan.

ya setuju, mmg nampak macho..gentleman hehe.

gay? hehe..betul tu.

Al Hadi said...

shukO ialah gay?

mcm tak terkejut je..

Encik Moshuchi said...

woihh..ko telah salah faham ayat aku tu...hampehh

j.e.j.a.r.i. said...

tak suka pink. kelihatan sgt gegirl ok. but sangaatttt suka coklat!!!

Encik Moshuchi said...

yeahhh..dia suka coklat hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.