Monday, February 23, 2009

Upin & Ipin

Tiga malam lepas, aku keluar bersama seorang kenalan rapat serta anak-anaknya (macam anak-anak aku juga). Tapi sedikit terlewat kerana banyak urusan di pejabat. Terus berjumpa di dalam panggung dan cerita 'Geng Pengembaraan Bermula' ni dah pun bermula dalam 20 minit.

Tentunya dalam panggung lebih daripada separuh adalah penonton-penonton kecil. Kebiasaannya dalam panggung penontonnya duduk diam..tumpu jalan cerita tetapi panggung yang ini riuh-rendah. Tapi cukup menyeronokkan.

Tak tahu nak cakap macam mana tentang cerita budak botak dua orang ni, tapi ternyata best. Jalan cerita yang menarik, animasi yang menjadi dan segala-galanya cukup menarik dan menghiburkan. Tak rugi tengok cerita kartun ni..memang best. Pergilah menonton, tak salah jadi budak-budak kurang dari dua jam kan.

Aku juga peminat kartun. Paling suka The Adventure of Tom Sawyer..lama dah kartun ni. Suka juga Detektif Conan. Sinchan sikit-sikit..suka sebab dia memang *sickos*.

4 comments:

j.e.j.a.r.i. said...

ooo pegi tak ajak i eh.
hmm...baekkk

Encik Moshuchi said...

bukan ke u lagi awal pegi tengok hehe..?

j.e.j.a.r.i. said...

yelah...pegi la..pegiiiiiiii!!
nanti i pegi tengok sorang la :(

Encik Moshuchi said...

btol btol btol...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.