Thursday, May 07, 2009

Keluarga Bahagia

"Aooouuuhhhhh ngantuknya rasa. Dah tujuh lapan kali nguap.
Papa ni plak, kat tempat public pun masih nak mesra-mesra ngan mama, hrmmmm".

"Papa, jangan kuat sangat, geli la.
Cover sikit nanti orang nampak plak..ermmm papaaaaa, nakal tau"

"Errmmmm sayang..."


Hehehe...padan muka korang. Terutama sekali Brokos dan Frankie..hehehe.

Sori la, aku bosan pula petang-petang ni, tadi sehari suntuk dalam bilik meeting, bincang pasal serangan balas untuk pasukan audit yang akan menyerang opis minggu depan.

* Thanks to Pa'e for the best picture.

5 comments:

j.e.j.a.r.i. said...

ooo pa'e yg bagi gambar best ni ye
hurmm..pa'e yerk
*sigh*
pa'e..pa'e...

Al Hadi said...

Apahal lak padan muka aku?

Jangan lupa, aku membalas sgt hebat. Masihkah kau ingat tatkala kau pakai dress merah itu?

Encik Moshuchi said...

jejari - ermm pa'e mmg best

PM - saja la, lu kan suka cite2 panas kehkeh..aku tau, masih ingat..sampai menusuk hati.

Al Hadi said...

cite panas? hehehhe betul tu. buat la panas lagi, aku suka :P

Encik Moshuchi said...

ohh suruh buat yg panas2, pastu lu nak balas dendam la eh..? hampehh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGHARGAAN

Terima kasih kerana singgah di MOSHUCHI KATA. Selagi nafas bersarang di dada, selagi itu kita akan berkata-kata. Yang baik dijadikan pedoman, yang sebaliknya dijadikan sempadan. Komen-komen/kritikan membina yang ditinggalkan amat dihargai. Senyum-senyum selalu.